Wednesday, November 16, 2011

Hye Cik Anonymous

Salam, Hye..

Mesti korang terkejot kan tengok blog aq diupdate 2 kali sehari..
hahahah

slalunye sekali/due kali je sebulan. 
tapi hari ni dua kali sehari!! 
hahah..

Btw, post ney hanye nak cakap pasal Cik Anonymous
kawan baru saye yang tiada nama, tiada suara dan saya tak tahu langsung paras rupanya.
saya hanya jumpa dia dekat panggilan tanpa nama di phone sy.. dye x cakap ape2,
dan saye bole cakap ape je yg saye suke..
at first ad satu misscall dkt handphone saya.. then die call tapi takde suare, so, saya ingat dye tertekan, tapi bile die call kali ke tiga n keempat baru saye perasan yg mmg dye nak telefon saye.
kadang2 je saya dengar suara bernafas dihujung talian,
atau suare latar yg sangat jauh!!
tapi saya suke cik anonymous sebab dye dengar semua yg saye cakap tanpa membantah!! hahah..

Selamat Berkenalan Cik Anonymous!

K la..
chow chin Chow

Da Bace????? Ape lagi Roda Jerit Da Ad... Jerit laaaa.... You follow me i follow you.. ok?????

No comments:

Post a Comment