Wednesday, November 16, 2011

Juwitaku!! Papa miss you!!

Salam, Hey!!

Title yang agak menggelikan bulu tengkok!!
hahaha.. 
tapi itu jea laa yg tepikior kat otak aq ney..

sedar x sedar da nk habis 1 semester aq blaja kat Bumi Kenyalang ney.
lagi 3 hari aq balik semenanjung.
tapi fikiran aq, otak aq, jiwa aq da ad kat johor daa!! 
ta saba nak balek kg yg aq ghindu seangat tuh!
my family, my house, my room, my bed! hahah..

but the thing i miss the most is my juwita!!
JGE 2569!!
I MISS YOU SYG!!
Tggu papa balek k!!
hahah..

*sumpah gile.. tapi takpe, bukan ade org bace pon blog aq ney!! hahah

k la tu jea kot!!

next tyme aq update lg!! 

bubuye 

CHOW CHIN CHOW

Da Bace????? Ape lagi Roda Jerit Da Ad... Jerit laaaa.... You follow me i follow you.. ok?????

2 comments:

  1. btol la tuh...mmg takde org bace pun blog awak neyh...=)

    ReplyDelete
  2. Yah yahh, lupe pe lu ade peminat setia nk bace lu punye blog ni. ishk3 =)

    ReplyDelete